piątek, 21 listopada 2014

Czas, cenna rzecz!

Cześć!
Po długiej nieobecności wracam z powrotem.
Chociaż mam dużo rzeczy na głowie postaram się prowadzić bloga jak najlepiej i zatrzymać tą "postawę" na dłuższy czas. Szkołę kończę późną godziną, jest to zazwyczaj 15 czasem nawet i 16 godzina.
Oczywiście trzeba odrobić pracę domową, nauczyć się na sprawdzian bądź kartkówkę, oraz napisać post. Właśnie w ten sposób postaram się to robić poprzez dobrą organizację.
  Właśnie w dzisiejszym poście o tym wam powiem. Czyli, jak go dobrze zorganizować.


1. KALENDARZ

Nie chodzi tylko o zapisywanie sprawdzianów, kartkówek, prac domowych czy spotkań. 
Chodzi mi o to by taki kalendarz służył do zapisywania listy celów. Miejcie go w zawsze 
w widocznym miejscu!

2. NIE, NIE NIE!
Przyjemności odkładamy na później, chociaż sama chętnie siedziałabym przed laptopem i telewizorem przez wiele godzin
Jednak muszę przyznać, że za każdym razem moi rodzice słyszą 
,,Jeszcze dziesięć minut", wtedy gdy te dziesięć minut zamienia się w godzinę, przez co tracę czas.

3. PRACE DOMOWE
Jeśli chodzi o prace domowe to nigdy nie odkładajcie ich na ostatnią chwilę.
Może wraz ze mną lubisz odrabiać lekcje po obiedzie, badź wieczorem?
Jeśli jednak zapomniecie o pracy domowej radzę właśnie wtedy zajrzeć do kalendarza.
Napewno lepiej odrobić lekcje w domu po szkole niż następnego dnia rano odpisywać od koleżanki w szkole, gdzie często może na tym przyłapać cię inny nauczyciel.


4. CZYSTE BIURKO
Właśnie na nim odrabiacie lekcje, przynajmniej większość.
Napewno lepiej się uczy, odrabia lekcje na czystym biurku.
Biurko powinno być czyste gdzie nie będziesz myśleć o tym by je posprzątać.

5. DOBRZE SIĘ WYŚPIJ!
Pewnie większość z was wysypiałaby się dobrze gdyby nie budzik czy 
wasza mama wołająca, że czas wstawać.
Znam wasz ból.
Codziennie budzę się o siódmej, idę do łazienki, ubieram się, wychodzę z psem i tak właśnie mija pół godziny. Po czym wychodzę do szkoły.
 Kiedyś na zielonej szkole pani powiedziała mi, żeby oblać się zimną wodą i chęć wrócenia do łóżka szybko minie. Faktycznie pomaga!

--------------------------------------------------------------------------------------------------
A wy macje jakieś swoje sposoby? Jeśli tak wspomnijcie koniecznie poniżej w komentarzu!

4 komentarze:

  1. Świetne porady, ja niestety jestem typem lenia i chyba tego nie da się wyleczyć
    crazyy-mee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobra robota Mimi,oby tak dalej :*
    http://wiktoria14.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne porady!
    jeśli możesz to poklikaj w kliki w poście u mnie! :)
    http://panmalofel.blogspot.com/2014/11/pizza-slut-adidas-superstar.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja, o dziwo, w tym roku nie mam dużych problemów z organizacją czasu :D

    Mam prośbę! Mogłabyś poklikać w link do rzeczy z ostatniego postu?
    Jeśli poklikasz, napisz w komentarzu, postaram się odwdzięczyć w jakiś sposób! <3
    lilianka-blog.blogspot.com




    OdpowiedzUsuń